Kliknij tutaj aby zobaczyć REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ.
Regulamin akcji promocyjnej "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja III"
§1. Definicje
Określenia użyte w niniejszym regulaminie mają następujące znaczenie:
-
Organizator - organizatorem akcji promocyjnej "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja III" jest Rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. z siedzibą w Warszawie (01-141), ul. Wolska 88 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy za numerem 0000588980; NIP: 527-27-51- 881; REGON: 363096183, adres e-mail: bonus@ebrokerpartner.pl, adres korespondencyjny: ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków;
-
Współorganizator akcji promocyjnej - współorganizatorem akcji promocyjnej jest Santander Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS 0000008723, NIP 896-000-56-73. Wysokość kapitału zakładowego 1 020 883 050 zł. Wysokość kapitału wpłaconego 1 020 883 050 zł (dalej jako: Bank).
-
Akcja - akcja promocyjna "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja III";
-
Uczestnik - osoba fizyczna biorąca udział w Akcji, spełniająca warunki, o których mowa w §3 Regulaminu.
-
Regulamin - niniejszy regulamin akcji promocyjnej "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja III";
-
Konto Jakie Chcę/Konto - rachunek płatniczy o charakterze oszczędnościowo-rozliczeniowym, prowadzony przez Bank, który nie służy do przeprowadzania przez posiadacza lub jego kontrahentów transakcji płatniczych związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, nie będący kontem oszczędnościowym;
-
Umowa o Konto Jakie Chcę - zintegrowana umowa, to jest: umowa konta osobistego, umowa usług Santander online dla klientów indywidualnych, umowa o debetową kartę płatniczą, zawarta pomiędzy Bankiem a Uczestnikiem w wyniku wzięcia udziału w Akcji przez Uczestnika. Szczegóły oferty Banku są na http://www.santander.pl/. Aktywacja Konta następuje w momencie otrzymania przez Uczestnika na wskazany adres mailowy potwierdzenia aktywacji Konta;
-
Wniosek o otwarcie Konta Jakie Chcę - wniosek o Konto Jakie Chcę, usługę Santander online oraz o debetową kartę płatniczą;
-
Karta debetowa - karta płatnicza wydawana do rachunku płatniczego. Służy do wykonywania płatności bezgotówkowych i wypłat/wpłat gotówkowych, związanych z prowadzonym rachunkiem; kartą debetową jest również mobilna karta debetowa, która wydawana jest przez Bank w formie aplikacji instalowanej w Zaufanym urządzeniu mobilnym i którą możliwe jest dokonywanie transakcji zbliżeniowych.
-
Transakcje bezgotówkowe - bezgotówkowe transakcje zakupu w punkcie handlowo-usługowym (płatność bezgotówkowa kartą za zakupy w sklepie lub w Internecie w tym transakcje Blik (transakcja BLIK jest Poleceniem przelewu albo Poleceniem przelewu wewnętrznego)).
-
Polecenie przelewu - usługa płatnicza polegająca na uznaniu rachunku płatniczego odbiorcy, w przypadku gdy transakcja płatnicza z rachunku płatniczego płatnika jest dokonywana przez dostawcę usług płatniczych prowadzącego rachunek płatniczy płatnika na podstawie dyspozycji udzielonej przez płatnika, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej;
-
Polecenie przelewu wewnętrznego - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę;
-
Bonus - premia pieniężna o łącznej maksymalnej wysokości 300 zł (słownie: trzysta złotych), podzielona na dwie części, tj. część pierwszą w wysokości 200 zł oraz część drugą w wysokości 100 zł, wypłacana przelewem na rachunek płatniczy otwarty w ramach Akcji. W przypadku założenia Profilu Uczestnika przez współwłaścicieli, premia pieniężna zostanie przekazana uczestnikowi Akcji, z którego to Profilu Uczestnika w Serwisie Organizatora został złożony Wniosek o otwarcie Konta Jakie Chcę
-
Serwis - serwis, którego administratorem jest Organizator, dostępny za pośrednictwem strony https://bonussantander.ebrokerpartner.pl
-
Profil Uczestnika - indywidualne konto Uczestnika założone za pośrednictwem Serwisu, posiadające unikalny login oraz hasło;
-
EKK - elektroniczny kanał kontaktu (EKK) - jest to serwis służący do przekazywania przez bank informacji kierowanych do klienta, wymiany korespondencji oraz posiadający dodatkowe funkcje, określone w Regulaminie Elektronicznego kanału kontaktu dostępnego na stronie santander.pl. Zgodę na Porozumienie dotyczące elektronicznej formy kontaktu pomiędzy Klientem a Bankiem - można wyrazić w oddziale, placówce partnerskiej oraz samodzielnie w usłudze Santander Internet z autoryzacją smsKodem lub tokenem poprzez zalogowanie się do Santander Internet i wejście w opcję "Ustawienia -> Forma otrzymywania korespondencji".;
-
Santander Internet - to usługa bankowości elektronicznej polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku;
-
smsKOD - to powiadamianie SMS polegające na przekazywaniu komunikatów dotyczących rachunku płatniczego za pośrednictwem wiadomości SMS;
-
Zgoda na ujawnienie tajemnicy bankowej - zgoda Uczestnika na ujawnienie tajemnicy bankowej Organizatorowi, w zakresie informacji, iż Uczestnik jest klientem Banku i w zakresie przekazania Organizatorowi danych osobowych Uczestnika (wyłącznie adres e-mail) oraz upoważnienie Banku przez Uczestnika Akcji do przekazywania Organizatorowi informacji o dokonanych przez Uczestnika i przez Bank czynnościach bankowych w zakresie niezbędnym do uzyskania nagrody w Akcji. Zgoda wyrażana jest przez Uczestnika podczas rejestracji w Serwisie Organizatora.
§2. Postanowienia ogólne
-
Niniejszy Regulamin określa zasady akcji promocyjnej "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja III ", której organizatorem jest Rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. z siedzibą w Warszawie (01-141), ul. Wolska 88, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy za numerem 0000588980; NIP: 527-27-51-881; REGON: 363096183, adres e-mail: bonus@ebrokerpartner.pl, adres korespondencyjny: ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków.
-
Regulamin określa zasady Akcji, prawa i obowiązki Organizatora oraz Banku, a także prawa i obowiązki Uczestników.
-
Akcja polega na promowaniu oferowanego przez Bank rachunku płatniczego dla osób fizycznych Konta Jakie Chcę wraz z kartą debetową wydaną przez Bank poprzez wypłacenie premii pieniężnej o łącznej wysokości 300 zł, który spełni warunki określone w Regulaminie.
-
Akcja zostanie przeprowadzona za pośrednictwem Serwisu internetowego prowadzonego przez Organizatora pod adresem: https://bonussantander.ebrokerpartner.pl w dniach od 13.01.2020r. do 31.05.2020r. (okres trwania Akcji) z zastrzeżeniem, iż złożenie Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę w ramach Akcji oznaczające przystąpienie do Akcji jest możliwe w dniach od 13.01.2020r. do 29.02.2020r.
-
Regulamin jest dostępny za pośrednictwem Serwisu.
-
Organizator oświadcza, że Akcja nie jest: grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, grą, której wynik zależy od przypadku w rozumieniu ustawy z dnia 15 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 165 t.j.).
§3. Uczestnictwo w Akcji
-
Do Akcji mogą przystąpić tylko osoby, które zapoznały się z Regulaminem i zaakceptowały jego postanowienia oraz zarejestrowały Profil Uczestnika w Serwisie, w tym wyraziły Zgodę na ujawnienie tajemnicy bankowej. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania zasad określonych w Regulaminie.
-
Uczestnikami Akcji mogą być pełnoletnie osoby fizyczne posiadające: pełną zdolność do czynności prawnych, obywatelstwo polskie, miejsce zamieszkania na terytorium Polski oraz będące konsumentami w rozumieniu art. 221
Kodeksu cywilnego.
-
Akcja przeznaczona jest dla Uczestników, którzy złożą Wniosek o otwarcie Konta Jakie Chcę za pośrednictwem Profilu Uczestnika w Serwisie, a następnie zawrą z Bankiem Umowę o Konto Jakie Chcę zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
-
Akcja przeznaczona jest dla Uczestników, którzy nie byli lub nie są posiadaczami lub współposiadaczami rachunku płatniczego dla osoby fizycznej w PLN o charakterze oszczędnościowo-rozliczeniowym, prowadzonym przez Bank od dnia 13.01.2019 do dnia otwarcia rachunku w ramach Akcji.
-
Uczestnikami akcji mogą być osoby, które posiadają lub posiadały rachunek płatniczy związany z prowadzoną działalnością gospodarczą.
§4. Prawo do Bonusu
-
Aby uzyskać prawo do Bonusu, Uczestnik zobowiązany jest spełnić poniższe warunki :
-
zarejestrować nowy Profil Uczestnika za pośrednictwem Serwisu na podstawie odrębnego regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną, udostępnionego Uczestnikowi przez Organizatora;
-
w Serwisie wyrazić Zgodę na ujawnienie tajemnicy bankowej;
-
zaakceptować Regulamin poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola przy rejestracji w Serwisie;
-
kliknąć w link aktywacyjny umieszczony w wiadomości przesłanej Uczestnikowi po rejestracji w Serwisie na adres e-mail, podany w czasie rejestracji. Kliknięcie w link aktywacyjny jest równoznaczne z aktywacją Profilu Uczestnika w Serwisie i przekierowuje Uczestnika do Serwisu;
-
złożyć w okresie od 13.01.2020r. do 29.02.2020r. Wniosek o otwarcie Konta Jakie Chcę wyłącznie poprzez Profil Uczestnika w Serwisie za pośrednictwem linku udostępnionego w zakładce "KONTO BONUS", przekierowującego Uczestnika do strony internetowej Banku;
-
na Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę podać taki sam adres e-mail jak w trakcie rejestracji Profilu Uczestnika;
-
w terminie najpóźniej do dnia 15.03.2020r. na podstawie złożonego Wniosku otwarcie Konta Jakie Chcę , zawrzeć z Bankiem Umowę o Konto Jakie Chcę ;
-
do 30.04.2020 r. wyrazić poniższe zgody na rzecz Banku i utrzymać je w mocy do końca trwania okresu Akcji:
- na kontakt w sprawie realizacji Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę i dostarczenie regulacji bankowych, w tym Taryfy Opłat i Prowizji,
- na kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym,
- na kontakt telefoniczny w celu marketingowym,
- na elektroniczny kanał kontaktu (EKK);
-
do dnia 30.04.2020r. w każdym z dwóch dowolnie wybranych, następujących po sobie miesiącach po otwarciu Konta Jakie Chcę w ramach Akcji tj.
- w styczniu i lutym lub
- w lutym i marcu lub
- w marcu i kwietniu,
wykonać co najmniej 5 (słownie: pięć) Transakcji bezgotówkowych.
Po spełnieniu łącznie warunków opisanych w ust.1 pkt a-i Uczestnik otrzyma pierwszą część BONUSU w wysokości 200 zł (słownie: dwieście złotych) z zastrzeżeniem, że Konto musi być aktywne na dzień wypłaty BONUSU.
-
do dnia 30.04.2020r. dokonać łącznej minimalnej sumy wpływów na Konto 1000 zł (słownie: tysiąc złotych).
Po spełnieniu łącznie warunków opisanych w ust. 1 pkt a-j. Uczestnik otrzyma drugą część BONUSU w wysokości 100 zł (słownie: sto złotych) z zastrzeżeniem, że Konto musi być aktywne na dzień wypłaty BONUSU.
-
Uczestnikowi, który w okresie trwania Akcji skorzysta z uprawnienia do odstąpienia, wypowiedzenia lub rozwiązania Umowy o Konto Jakie Chcę nie przysługuje prawo do Bonusu.
-
Za pośrednictwem Profilu Uczestnika w Serwisie można zawrzeć tylko jedną Umowę o Konto Jakie Chcę, która będzie stanowiła podstawę do wzięcia udziału w Akcji.
-
Jeden Uczestnik może otrzymać tylko jeden Bonus bez względu na liczbę założonych Profili Uczestnika w Serwisie.
-
O spełnieniu warunków do otrzymania Bonusu Organizator powiadomi Uczestnika najpóźniej do 15.05.2020r. poprzez wysłanie wiadomości e-mail z linkiem, przekierowującym do formularza, za pośrednictwem którego Uczestnik uzupełnia dodatkowe dane, tj.: numer Konta Jakie Chcę otwartego w ramach Akcji, niezbędne do wypłacenia Uczestnikowi premii pieniężnej stanowiącej BONUS.
-
Uczestnik zobowiązuje się do wypełnienia formularza, o którym mowa w ust. 6, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wiadomości e-mail od Organizatora. Uchybienie temu obowiązkowi we wskazanym terminie powoduje utratę przez Uczestnika prawa do Bonusu.
-
Bonus zostanie przekazany Uczestnikowi przez Organizatora najpóźniej do dnia 31.05.2020r.
-
Organizator zastrzega, iż Wnioski o otwarcie Konta Jakie Chcę składane w inny sposób niż poprzez link udostępniony Uczestnikowi poprzez Profil Uczestnika w Serwisie, jak również złożone po 29.02.2020r. nie będą brały udziału w Akcji.
§5. Podatki
- Wartość nagród w postaci Bonusu jest zwolniona z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust.1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tj. Dz.U. z 2019r., poz. 1.387), jako nagrody w sprzedaży premiowej usług bankowych
§6. Ochrona danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych w celu zawarcia Umowy o Konto Jakie Chcę jest Santander Bank Polska S.A. al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa adres e-mail: kontakt@santander.pl.
-
Administrator danych w celu zorganizowania Akcji i przyznania Bonusu powierza przetwarzanie danych Uczestników Rankomat sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie (01-141),ul. Wolska 88 (Podmiot przetwarzający).
-
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji Akcji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
-
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji Akcji i przyznania Bonusu lub do czasu rezygnacji z wzięcia udziału w Akcji, a po tym okresie dla celów i przez okres wymagany przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.
-
W kwestiach związanych z ochroną danych osobowych w Santander Bank Polska S.A. prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Santander Bank Polska S.A. pod adresem iod@santander.pl, lub z Podmiotem Przetwarzającym pod adresem: bonus@ebrokerpartner.pl.
-
Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
-
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w Akcji.
§7. Postępowanie reklamacyjne
-
Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego Uczestnikowi za pośrednictwem Profilu Uczestnika w zakładce "REKLAMACJE" podając numer umowy, albo numer konta bankowego otwartego w ramach akcji oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji lub drogą pocztową na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków podając imię i nazwisko, adres e-mail oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji w terminie do 15.06.2020r.
-
Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.
-
Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana Uczestnikowi na adres e-mail podany w czasie rejestracji w Serwisie lub listem poleconym na adres korespondencyjny podany w reklamacji przesłanej drogą pocztową.
-
Niezależnie od postanowień określonych powyżej, Uczestnik, będący konsumentem, ma prawo skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. 2016 poz. 1823). W tym celu Uczestnik może zwrócić się z wnioskiem o rozpoznanie sprawy na drodze pozasądowej m.in. do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej; Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub o pomoc do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów. Wszystkie powyższe pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów mają charakter dobrowolny.
-
Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Bank w zakresie Umowy o Konto Jakie Chcę powinny być składane do Banku na zasadach określonych w odpowiednich umowach lub regulaminach. Szczegółowe informacje dotyczące trybu wnoszenia i rozpatrywania reklamacji przez Bank dostępne są na stronie internetowej Banku: https://santander.pl/informacje-o-banku/reklamacje.html#tab_jak_zglosic_reklamacje
§8. Rezygnacja z udziału w Akcji
-
Uczestnik może zrezygnować z udziału w Akcji bez podawania przyczyny. W tym celu Uczestnik wysyła informację do Organizatora, zawierającą odpowiednie oświadczenie drogą pocztową na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków lub drogą elektroniczną na adres: bonus@ebrokerpartner.pl.
-
Rezygnacja z udziału w Akcji nie oznacza odstąpienia od Umowy o Konto Jakie Chcę.
§9. Postanowienia końcowe
-
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia Akcji i związaną z tym zmianę Regulaminu. Przedłużenie okresu Akcji nie wpływa na prawa nabyte do tego czasu przez Uczestników Akcji oraz nie wiąże się z nałożeniem dodatkowych obowiązków na Uczestników Akcji.
-
Uczestnik ma możliwość zapoznać się szczegółowo z pełną ofertą Banku na stronie: www.santander.pl