Pytania i odpowiedzi
1. Kto może być uczestnikiem akcji Bonus?

Uczestnikami Akcji mogą być pełnoletnie osoby fizyczne posiadające: pełną zdolność do czynności prawnych, obywatelstwo polskie, miejsce zamieszkania na terytorium Polski, które zapoznały się z Regulaminem i zaakceptowały jego postanowienia oraz zarejestrowały Profil Uczestnika w Serwisie.

O Bonus może ubiegać się Uczestnik, czyli osoba fizyczna biorąca udział w Akcji, spełniająca warunki, o których mowa w §3 Regulaminu, nie posiadająca na dzień złożenia wniosku o konto rachunku płatniczego o charakterze oszczędnościowo-rozliczeniowym w Santander Bank Polska S.A

2. Co muszę zrobić, aby uzyskać Bonus?
3. Nie otrzymałem/am linku aktywacyjnego na podany podczas rejestracji adres e-mail, co mam zrobić?
4. Ile mam czasu na spełnienie warunków otrzymania Bonusu?
5. Jeśli złożę wniosek o Konto Jakie Chcę 30 czerwca 2019 r., a umowę podpiszę w późniejszym terminie, czy otrzymam Bonus?
6. Czy muszę odprowadzić podatek od otrzymanego Bonusu oraz Premii?
7. Co muszę zrobić, aby otrzymać Bonus na swoje Konto Jakie Chcę?
8. Kiedy otrzymam Bonus?
9. Jak zgłosić reklamację na nieprzyznany Bonus?
10. Mam już Konto Osobiste w Santander Bank Polska, czy mogę skorzystać z Akcji Bonus?
11. W jaki sposób mogę sprawdzić czy zarówno Profil Uczestnika, jak i Konto Jakie Chcę zostało założone poprawnie i biorę udział w Akcji Bonus?
12. Posiadam konto firmowe w Santander Bank Polska, czy mogę brać udział w Akcji Bonus i otrzymać Bonus?
13. Jak mogę zyskać 150 zł za wpływ wynagrodzenia i aktywność na koncie?
14. Jak mogę zyskać do 300 zł zwrotu za rachunki?
15. Co oznacza warunek "co najmniej pięć transakcji bezgotówkowych, w tym transakcje Blik"?